viernes, 28 de noviembre de 2008

CONTRACTE BLINDAT


JO VULL UN CONTRACTE BLINDAT.

Ho tinc decidit, jo també vull un contracte blindat amb clàusula de rescissió.
No sóc un futbolista de primera línea, ja ho sé. Tampoc penso que fos un mal futbolista, però això tant sols serveis per al meu orgull personal.

Qualsevol persona pot i té dret a demanar el que vulgui: contractes blindats, clàusules especials, indemnitzacions, plus del que sigui, primes especials, casa, cotxe i fins i tot altres favors especials.
El problema no esta en el que es demana, sinó en el que es concedeix.
Si algú signa aquestes demandes i es compromet per tant a que es facin efectives, arribat el moment, i si aquest algú ho fa en el nom d’un país, tot i aprofitant del seu càrrec en un moment determinat...

Tot això no es il·legal, es immoral.

Per tant, no es pot anular, s’ha de respectar. Però que ho pagui el que ho va signar, no tot un país.
Per tant, si algunes persones que varen signar, tinguessin una mica de decència:
El que haurien de fer seria pagar-ho ells i tancar el tema.

Sr. Pintat i Sr. Forné :

Si voleu que tots plegats oblidem el tema en qüestió, pagueu vosaltres, foteu el camp i no ens toqueu més els collons als obligats tributaris. I de passada, podeu enviar al Sr. Minoves a N.Y. i que s’hi quedi.

Moltes gràcies.

P.D. Si em signeu a mi un contracte amb clàusula de 500.000 euros, igual ja no escric més i no vaig mai més a la ràdio, i m’oblido també de tot.

3 comentarios:

Salvador dijo...

Qui creus que ha filtrat aquest tema i per què?

crunch dijo...

No et puc contestar la pregunta. Ho sé però es confidencial.
Tant sols et diré el mateix que he comentat a la ràdio.
El "xivato" és del PLA.

Anónimo dijo...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!