jueves, 20 de noviembre de 2008

TAULA DE TREBALL LIBERAL


El partit Liberal (té la seva “conya”, la paraula ...), ha muntat unes taules de treball.

Fins aquí, tot normal...

El que ja no és tant normal, es que una d’aquestes taules ha de : “determinar la nova manera de recaptar impostos”.

!!Collons!!

Ara si que tremolo !!!.

O sigui, que no en tenim prou amb el “nyap” dels impostos indirectes, amb els que ens hem gastat un “pastón” en assessors. Necessitem més diners...
I la solució es “massacrar” encara més als empresaris i no empresaris, amb nous impostos.

No m’atreveixo a respirar : Impost per consumir aire.
No m’atreveixo a circular : Impost per ocupar lloc.
No m’atreveixo a viure : Impost per ocupar espai.
No m’atreveixo a treballar : Cal algun impost de més ?
No m’atreveixo a passejar : Impost de lleure.
No m’atreveixo a menjar : Impost sobre el consum.
No m’atreveixo a encendre el llum : Impost a la factura de Feda.
No m’atreveixo a trucar : Impost a la factura de la Sta.
El vehicle, directament me’l venc : Impost de tinència de vehicles.
No m’atreveixo a viure : Foc i lloc.
No m’atreveixo a treballar : Impost de l’activitat comercial.
L’aigua, ni la toco : Taxa sobre el consum d’aigua.
Deixalles, encara que no en faci gaires ... : Impost Comunal de recollida de deixalles.
Al carrer ...,vaig a les fosques : taxa d’enllumenat.
Etc, etc, etc ...

Que faig ?

Hem suïcido ?, desapareix-ho ? No existeix-ho ?

Anunci als LIBERALS (segueix tenint la seva conya, la paraula) :

Per a mi, podeu anar directament a “cagar” tots plegats.

Amb lo bé que s’està per exemple a Cambrils, tot i pagant els corresponents impostos, que també n’hi ha ...
Per haver de estar aquí, alimentant a una colla de “jetes”...

Però, es clar... La vida, me la guanyo aquí.
Moltes gràcies doncs als Liberals (“manda cojones” amb la parauleta), per deixar que hem guanyi aquí la vida.

Avui, no tinc ganes de acabar amb la paraula “atentament”.

Fins als collons...

1 comentario:

Anónimo dijo...

Jo també n’estic fins als collons. Si tant malament vius a Andorra fot el camp cap a cambrils i t’hi quedes per sempre.