lunes, 9 de marzo de 2009

EL BARTOLILLO HA DIT QUE NO.


HO SENTO, NO TINC MÉS AFOTOS DEL BARTOLO.
EL BARTOLILLO HA DIT QUE NO.

Tampoc posaré avui noms.

El submarí del Bartolillo, que deien que no ho era i jo fins i tot m’ho vaig creure, després de buscar candidats i suplents sota les pedres o a les barres dels bars, ha claudicat finalment a les exigències del Bartolillo.

A causa de pactes post-electorals o pre-electorals ?

Ha passat del :
A tu et vull i t’estimo molt i busca’m gent que m’he en manca ...
Al :
Ja no et vull, no m’interesses...

I tot això en un mateix dia.

Carai, com canvien les coses en un sol dia.

Que ha passat ?

Senzillament, que el Bartolillo ha dit que no “ja no vull pondre cap més ou” ...
Ui, perdó, m’estava equivocant de cançó...

Ha dit que no perquè la gent que ha plegat o l’han fet fora del PS no interessa, pot fer “pupa”. I per a fer “pupa” ja té als “cabdells” de torn, per lo dolents que són, i als funcionaris de torn, que s’han de tractar molt bé perquè n’hi ha molts.

En definitiva, el Bartolillo ha dit que no.

No hay comentarios: