domingo, 29 de marzo de 2009

QUI PUC VOTAR ?


COLLONS, QUIN PANORAMA !!!

Personalment, em “sua la boina” la possible doble nacionalitat del Paella. Jo vaig renunciar a la nacionalitat espanyola perquè sóc andorrà, no la vaig tornar a demanar ni la vull per a res.
Un candidat a Cap de Govern, penso que ha de tenir uns quants “dies” més com a andorrà per aspirar a ser-ho. Els que voteu sou tots vosaltres, a vosaltres doncs de valorar-ho. Ara que... Tots aquells que donen suport a la seva candidatura, andorrans amb suposat “pedegree”, m’ho haurien de explicar molt bé, tant bé que no val la pena que hi perdin el temps. Fins i tot l’Oscar l’hi dóna suport. Com no, ell mateix el va “portar”.
No m’interessa doncs en absolut aquesta opció, un “matxambrat” de barreges innombrables...

Voto doncs el canvi ? Carai, si el canvi no és el Paella serà el Bartolo ?
Doncs tampoc. Canvi, quin canvi ? Votar la Socialdemocràcia ? En principi, si. Votar al Bartolo ? NOOOO... Quin canvi ens pot oferir ?
Si guanya, per poc que faci, estarà ben fet, és molt senzill : Com que no hi ha diners, faig el que puc i ja n’hi ha prou, tothom content... Això si, col·loco degudament “asseguts” els “ministrets” de torn, funcionaris o no, als que ja he fet la promesa de la “poltrona”...
Tampoc m’interessa l’etern perdedor. No m’interessa un Partit de “muts”. No m’interessa un Partit de “expulsadors” barrejat amb “comissionistes”.

Casum l’olla, que més hi ha ?
UNP i Verds.
Val, molt bé. I de que em serveixen ? No puc votar una opció que no té cap opció, valgui la redundància. No serveix per a res. A banda de que no hi crec massa... No hi crec, perquè els Verds, per començar amb un grup, no m’acaben de fer el pes. No sé, exactament les seves ideologies, no m’acaben de “quadrar”, em sonen a “kumbayas” i prou.
L’UNP, amb carinyo... No ho veig clar, no hi veig suport, no endevino una ideologia “clara”. Crec percebre bones intencions, però manca “quelcom”. Potser que tant sols els manqui : “temps”, o “tempus”.
Resumint : tampoc es la meva opció.

Només em queda C.R. o votar en blanc.
Egoistament, prefereixo votar CR. Val mes que continuïn els mateixos, espero que amb una mica mes de diàleg amb el poble. I penso que van per aquest camí, al menys aquesta és la impressió que tinc en aquests moments.

No hay comentarios: