miércoles, 8 de abril de 2009

EL BARTOLILLO VA DE STAR.



EL QUE SURT A LA FOTO SÓN AUTÈNTICS BARTOLILLOS.

Sabut és que el cantant Julio Iglesias només accepta ser filmat o fotografiat per un perfil de la cara, l’altre no. Es veu que deu de ser molt lleig. No em demanin quin perfil, ni ho sé ni m’importa.

El candidat de l’Alternativa no accepta que l’enfoquin de dalt a baix, es veu que això el fa més petit.
Ara es veu que als petits no els votaran. O que l’alçada és molt important.
O potser es va equivocar d’alçada (la física per la política). I no vull dir amb això que d’alçada política no en tingui, ni molt menys.
I la seva alçada física no m’interessa en absolut. El que m’interessa és l’alçada humana, i aquesta cada cop li veig més minsa.

És un símil del que va passar amb un “pamflet” que va editar fa poc el Partit Socialdemòcrata :
Jo proposo ...
Em comprometo ...
Jo faré ...
Jo, jo ... Sempre jo.

El líder es creu la Star del “Grup”. I no em sembla malament. El que no m’agrada és que tots els membres de la “pandilla” callin i atorguin. O és que són tots “muts”.
És com “aquell” que volia fer unes primàries, va fer marxa enrere i ara va al final de la “llista”, però defenent a la seva Star per víes internautes. O com aquell que fa quatre anys li volia prendre la plaça i va acabar anant de número dos a la llista. I que aviat serà “defenestrat”.

La Star és la Star, i els demés no són res. I a la Star sempre l’han de defensar, encara que sigui amb mals modals : l’assessor de comunicació, els súbdits, els que ja es troben col·locats, els que es volen col·locar ...

A la nostra Star, el que no el “defensa” gaire és l’assessor de imatge, doncs aquesta imatge que dona sempre de mala “baba” no l’afavoreix gens ni mica de cara a unes eleccions.

El tarannà de Star és molt difícil de canviar.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Estic segur que d'això d'anar d'estrella tu en saps més del que confesses. Potser a tu els teus vassalls se't van aixecar en armes i et van fotre al carrer? Potser de veritat et pensaves que tothom és mut i va resultar que no.

Anónimo dijo...

I tu k ? que sempre vas de figura, i de persona deixes molt k desitjar, m’estàs defraudant moltíssim, no et conec.

Anónimo dijo...

Van fer una molt bona feina els seus excompany del PS de ajudar-lo a martxa ja que tu a part de aportar crispació l'unic que busca es protagonisme, desmerescut perque el cop que u vas provar et van fotre un tou que et van deixar distret.
Jo de tu el que faria es fer un partit i a les proximes et presentes, crec que et votarien quatre itelectuals més com tu i la familia com li a pasat al pascual.
Deu ampari als de apc, normal que els hi cardesin un tou com a tu. La proxima vegada su pensaran de demanarte de que els hi fasis campanya.
No tindrem la sort de que obris els ulls un dia i t'en adonis que potse auries de deixar de fer el pena. O potse veurem un partit a les porximes que es dira "Rucs i amb Ganes de surtir a la foto" i com a lema "vota el savi miquel calsina".
Bé, crec que et perdonarem tots, perque la condició de ruc un hi neix no s'hen torna quan creix.

Anónimo dijo...

Ja, verjetno zato je