domingo, 11 de mayo de 2008

AGÈNCIA TRIBUTÀRIA


NO SÓC EL CONTACTE DE L’AGÈNCIA TRIBUTÀRIA.

Estic una mica “desbordat” de consultes i m’agradaria amb aquest escrit, que si algú el llegeix i està al seu poder fer-ho..., com per exemple, el company “blocaire” Albert Batalla, em donés un cop de mà.
No entraré directament al bloc de l’Albert, i podria fer-ho, doncs està a l’abast de tots. Tampoc crec que a ell l’hi molestés, pel concepte que en vaig treure, en la breu trobada que varem tenir a resultes del sopar-calçotada blocaire a Andorra. Prefereixo optar per escriure directament en el meu modest bloc “friky”, com diuen alguns. (i jo no diré pas que no ho sigui).
Sé que l’Albert està treballant perquè els transfonterers no siguin excessivament perseguits a la Seu d’Urgell per l’Agència Tributària, perquè ni ell ni la ciutat de la Seu tenen cap interès en perseguir als que estant contribuint en la prosperitat de la Seu, i també en la d’Andorra.

No puc demanar al nostre Govern Andorrà que faci el convenient per sortir d’una vegada per totes de la famosa llista de paradisos fiscals, perquè no em fan, ni en faran mai, ni cas.
Si voldria en canvi demanar, si aquest petit article, i altres que em publiquen a Andorra gràcies al gratuït Bondia, arriba a algú de l’estat veí, que pugui fer alguna cosa al respecte:

Que expliquin a tots els residents a Andorra, que tenen una propietat a Espanya, correctament : El que han de fer i perquè ho han de fer, tributàriament parlant...
I sobre tot, si poden, explicar també el perquè no s’ha fet mai, fins ara. Que aquí és on jo hem “perdo”, i no puc respondre a les preguntes que hem fan. Puc llegir les lleis, interpretar-les a la meva manera, però no puc explicar el perquè no ens han cobrat mai el que aquestes lleis deien o diuen.

A Andorra, pel nostre Govern, es clar, no hi ha cap interès en desaparèixer de la famosa llista de paradisos fiscals en la que estem “anotats”. Ells saben perquè..., i això precisament és el que actualment, ens perjudica a tots.

El que jo demano es que no se’ns castigui, a tot els andorrans o no, residents a Andorra, per aquest motiu. Ni es culpa nostra, ni deixem de pagar un munt d’impostos i taxes al nostre país, a pesar d’estar en la llista.

Demanaria a l’estat veí, Espanya, que miri de castigar directament al nostre Govern, i no als seus habitants.

Albert, fes el que puguis al respecte.

1 comentario:

Salvador dijo...

Potser haurem d'anar a viure a Bèlgica com fan els francesos que no volen pagar impostos com diu avui el Mirapeix al Diari d'Andorra