viernes, 16 de mayo de 2008

ELS IMPOSTOS SEGONS ...


La Directora de la Cambra de Comerç va assegurar que “amb l’ISI hem de pagar els imports encara que es tinguin pèrdues, i amb un impost tipus IGI això no passaria”.

OLÉ, amb els seus coneixements econòmics ...

La Directora acaba de crear un nou model impositiu :
- Es podran descomptar les pèrdues si n’hi ha de l’import a pagar per impostos indirectes.

Personalment prefereixo el meu model :
- Impost directe sobre beneficis. Com que no en tinc, no pago.

Encara que potser es millor el model Mirapeix :
- No declaro la meva activitat econòmica, no recullo el meu N.R.T = No existeixo.

Molt millor encara es el model General Andorrà :
- Retorno tots els impostos, taxes etc. Hem posen a la llista de “chicos malos”, al cap de 3 anys prescriu. No pago i a més em passo pel “forro” les lleis, els impostos i tot el país en general.

Ara que el model PLA-“Pota peluda” Liberal, potser es el millor de tots :
- Que paguin els quatre “gilipolles” de torn, que jo vaig “amassant” fortuna i patrimoni, i vaig invertint a l’estranger. I quant a Andorra arribin els impostos directes, tant sols hi tindré camps, plantacions, vinyes, animalons, tabac ... I tot això no pagarà, al contrari, continuarà cobrant.

Atentament.

2 comentarios:

Salvador dijo...

És sorprenent com gent que se suposa amb coneixement del tema va dient que els impostos indirectes els paguen els empresaris. Doncs no, els empresaris transmeten a Hisenda els impostos dels que realment paguen que són els consumidors finals. Una altra cosa és que per no perdre vendes no els cobrin, però no em diguin que abans no repercutien en el preu de venda el 4% de la Duana, que no m'ho crec.

crunch dijo...

Sempre s'ha repercutit, la gent no és tonta.
Fins i tot, dins del teu sector, hi ha gent que ho fa dues vegades.