martes, 17 de junio de 2008

COM ESTÀ EL PAÍS...


“NO ES EL CAS DEL NOSTRE GOVERN...”

Un exemple qualsevol :

Jo tinc una empresa, i li dec 60 milions d’euros a un proveïdor, però no li penso pagar... (pels motius que siguin, és igual...).

Com que sé perfectament que el proper any serà dolent, econòmicament parlant, em passo aquests 60 milions (pel forro) al pressupost del proper any, com a “ingressos extraordinaris”...

Arribat l’any en qüestió, em gasto els diners pressupostats, els “ingressos extraordinaris”, que evidentment no entraran mai en caixa, sobretot perquè no existeixen .
I a més, el “pesat” del proveïdor, m’ha reclamat el deute, i he de pagar els 60 milions...

Però no estic en situació de fallida tècnica... No, no...
ho solucionaré, reduint altres despeses...

Que redueixo ???

Al personal ? No el puc tocar...
No puc vendre més...
Les despeses corrents ? No les puc reduir...
L’immobilitzat ? No el puc vendre...
Els que no m’han pagat, tampoc hem pagaran ara...
Els bancs, ja no em deixen més diners...

En definitiva :

No tinc altra solució, que la suspensió de pagaments.

Però com que soc molt “espavilat”, no la faig judicialment, sinó que amb tot el “morro”, deixo de pagar les meves factures i equilibro d’aquesta manera la meva “caixa”.

Al principi, tot “funciona” de meravella. Inclòs, fins i tot, em recupero econòmicament.
Però, al cap d’un temps, em citen de la Batllia !!!.

Als batlles, els dono “l’excusa” : de que, si Govern ho fa, perquè no puc fer-ho jo mateix ?

Però :
No “cola”...

M’embarguen els bens i a mi, em fan passar una temporada a la “garjola”...

M’he equivocat...

El que havia de fer, era no pagar, “igualment”, però desaparèixer del mapa.

....................

Què us sembla ?

Controlem les fronteres ?

O continuem passant de tot ???????????????????????

UFFFFFFFFFF,

M’encantaria veure una manifestació, al davant mateix de Govern, o a la Casa de la Vall, o a la frontera... tant em dona, demanant :

FOTEU EL CAMP TOTS PLEGATS ...

1 comentario:

Salvador dijo...

Tranquil home que no passaria res. A la Batllia hi vas si deus 60 mil no quan deus 60 milions.